2009/01/14

És csak jöttek az ünnepek






Kisebbik fiam még általános iskolás, ahol minden évben rendeznek Adventi vásárt. A bevételt pedig hol az osztályok kapják, hol az iskola alapítványa. A lényeg, hogy a gyerkekre fordítják.

Ezek a fák a legutóbbi vásárra készültek. Kicsit féltem, hogy milyen lesz a fogadtatás, és ez volt az első alkalom, hogy pénzért árultam őket.

(Természetesen a helyzetre való tekintettel nem kértem értük szinte még anyagárat sem.) De már a fák kipakolásánál tudtam, hogy sikerük lesz. Nagyon tetszett a gyerekeknek, szülőknek, tanároknak egyaránt, többen sajnálták, hogy csak ennyi készült. Kisfiam nagyon hamar, és ügyesen el is adta őket. Én pedig örültem a sikeremnek is és annak is, hogy hozzájárultam az ünnephez.
Mikor hazaértem, felhívtam barátnőmet és boldogan meséltem neki, milyen sok, szép és jóleső megjegyzést kaptam a fákra.








1 megjegyzés:

  1. Csak rövid megjegyzéseket szúrnék be a fáid közé...lehet kicsit utólag, de most tudtam csak elolvasni, megnézegetni az egészet.
    A véleményemet ismered.. :))) Csak ámulok-bámulok élőben is!
    A fenyőfák a faszeleteken - baromi jó ötlet.
    A kék fenyő nekem is nagyon bejön..szeretem a különleges fenyőket. El tudnám képzeli fehérben és ezüst dróttal is...hmmm? Móni

    VálaszTörlés