2011/02/22

Indiai pálma

Ezt a pálmát sokáig fűztem, sokáig tartott az ágak összerakása is, de a legtöbb időt a hozzá illő kaspó megtalálása vette igénybe.
Nem is vagyok teljesen elégedett vele, de ez volt a (szerintem) legjobb választás a kínálatból.
Igyekszem igényes lenni a kaspókkal, mert, ha már annyi munkát fektetek a fűzésbe, nem akarom agyonvágni a végeredményt egy esetleg ízléstelen, nem a növényhez illő edénnyel.




Sajnos a nap csak nem akar sütni, ezért a fényképek nem adják vissza a gyöngyök szép csillogását. Természetes fényben szebben látszódna a kétféle zöld keveredése.

14 megjegyzés:

  1. Mintha élne, Évi! Már a falra vetülő árnyékától is majd elolvadtam. : )

    VálaszTörlés
  2. Nagyon élethű. A kis képen olyan volt, mintha igazi lenne. Szerintem jó a kaspó is.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok! Örülök Csilla, hogy nem zavaró az árnyék, mert egy vérbeli fotós biztosan rosszul lenne tőle. Tényleg igyekeztem elkerülni, de sajnos nekem nem sikerülnek jól a tárgyfotók, főleg villanyfénynél.
    Magdi, napsütésben tényleg szebb, mint egy igazi. Most látom, mert ma bezzeg süt a nap :-)

    VálaszTörlés
  4. Évikém, ez tényleg olyan mintha igazi lenne, és a kaspó is teljesen rendben van amennyire én ezt meg tudom ítélni. Ebből a fajtából eddig kevesebbet csináltál, ugye? Már ami nem virágos. És mégis mennyire mutatós, mennyire tökéletes így is! Puszi!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Ági! Ebből ez az egy van, mert nem fa, inkább virág (vagy szobanövény). De már régóta szerettem volna ilyet fűzni, csak eddig még nem volt türelmem, bátorságom belevágni. Most jött el az ideje :-)

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen gyönyörűek ezek a fák!!!Csak nézem őket és arra gondolok, hogy aki ezeket csinálta az egy vérbeli profi!!Én biztos, hogy képtelen lennék rá, hogy megcsináljam.Csak gratulálni tudok!!!Remélem lesznek még ilyen csodálatos fák.Addig is várok, és gyönyörködöm ezekben.További sok sikert kivánok!!!!

    VálaszTörlés
  7. Szia Éva!

    Nagyon jók a fák is, de ez a pálma!!! Egyszerűen szuper! Én is rég szeretnék egyet csinálni, de még nem tudtam rávenni magamat. :)Ahogy Te is említetted.
    Megkérdezhetem,hogy mekkorára sikerült Neked?
    Szép napot!
    Flo

    VálaszTörlés
  8. húha, nagyon szép, tényleg mintha igazi lenne :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Évi!
    Most bukkantam a blogodra, nagyon tetszik, élmény volt nézegetni az alkotásaidat.
    Néhány éve magam is gyártottam néhány gyöngy-drót-fát, és most újra eszembe jutott, kedvet kaptam hozzá, időm is megvan és képeket, ötleteket keresgéltem mikor a blogodra bukkantam. Fantasztikusak! :)
    Remélem nem baj, ha 'lenyúlok' pár formát. Legalábbis megpróbálnám, mert a Te munkáidhoz képest igen kezdőnek érzem magam.
    Üdv: Anita

    VálaszTörlés
  10. Ezt jól megfogalmaztam... mint általában bármit...bármit...ismétlés a tudás anyja :S
    Akkor még egyszer Le a kalappal :)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Éva!
    Nagyon szépek a munkáid, angyon tetszenek. Én eddig csak ékszereket készítettem, de amint megláttam, hogy ilyet is lehet csinálni, azoonal ki akartam próbálni, csak sajnos az a baj, hogy nem igazán tudom, hogy hogyan kellene nekiállnom, illetve megcsinálnom.
    Ha nem túl nagy gond kérhetnék fás, bonsaios mintákat?
    Ez az indiai pálma, a karácsonyfák, cseresznyefák, japán barack, stb. érdekelnének.
    Nagyon megköszöném, ha segítenél, illetve küldenél nekem mintákat, leírásokat.
    Nagyon szépen köszönöm!
    Virág
    E-mail címem: vimpi4@freemail.hu

    VálaszTörlés
  12. Hű, de szépek!! és nagyon jó ötlet:)

    VálaszTörlés